Gwarancja i serwis



GWARANCJA



Jesteśmy pewni jakości sprzedawanych przez nas produktów.


Każda obrabiarka posiada Certyfikat jakości CE, oraz spełnia wszelkie normy i wymogi dyrektyw UE i polskich przepisów. Jednostką certyfikującą obrabiarki jest TÜV AUSTRIA - mogą być Państwo pewni, że obrabiarki są przystosowane do bezpiecznej pracy.
Sprężarki ? Każda zostaje instalowana z kompletem wymaganych dokumentów - zaraz po kontroli przez hiszpańskich inżynierów.

Bez ukrytych "gwiazdek" !

Zgodnie z polskim prawem, na cały nasz asortyment udzielamy 24 miesięcznej gwarancji dla osób fizycznych - i co ważne- również dla przedsiębiorców ! Bez żadnych wymuszonych umowami serwisów "po pół roku", bez żadnych wymuszonych odpłatnych przeglądów ! Dlaczego ? Bo naszym zdaniem oferujemy najlepszą na rynku proporcję jakości do ceny ! (szczegóły określa regulamin)

Jest to bardzo ważne w dobie powstających firm, które sprzedają maszyny z dalekiego wschodu o niepewnej jakości, z wystawionym przez siebie, niepopartym realiami CE.



SERWIS


Prowadzimy serwis gwarancyjny jak i pogwarancyjny.

Nie zapominamy o naszych klientach i kontakt z nimi nie kończy się po zainkasowaniu należności za maszynę. Praktyką naszej firmy jest kontaktowanie się z klientami by dowiedzieć się czy wszystko jest w porządku i czy są nadal są tak zadowoleni jak w pierwszych dniach używania sprzętu.

Dobry wybór.

W ten sposób utwierdzamy się w tym, iż austriacka firma PWA BERNARDO oraz hiszpańska JOSVAL, oferują asortyment najwyższej jakości przy rozsądnej cenie !

Będąc bezpośrednim i wyłącznym przedstawicielem tych marek w Polsce, jesteśmy dumni, że możemy oferować naszym klientom "dobry wybór" !

Maszyny mają prawo mieć usterkę.

Obrabiarki czy sprężarki to urządzenia mechaniczne, w których usterka to przecież nic nadzwyczajnego, najważniejsze by serwis reagował jak należy.
Jeśli już występuje jakieś uszkodzenie - pracownik działu technicznego kontaktuje się z klientem by jak najszybciej ustalić co mogło się stać i wybrać najskuteczniejszą formę usunięcia usterki.

Jest wiele wariantów.

Serwisant może przyjechać do klienta, maszyna może przyjechać na serwis lub potrzebna część może zostać dostarczona bezpośrednio do klienta. Wspólnie z klientem wybieramy rozwiązanie optymalne a ciągle powiększany dział techniczno - serwisowy pozwala nam na optymalne dizałanie.


Robimy wszystko co w naszej mocy,
by usunąć awarię b
ez zbędnej zwłoki.

Posiadamy bogaty magazyn części zamiennych w Polsce, w momencie gdy nie posiadamy danej części na miejscu, zostaje ona sprowadzona z magazynu centralnego w Austrii lub Hiszpanii nawet w 48 godzin. Jesteśmy w pełni świadomi, że maszyny naszych klientów są od tego by pracowały a nie stały uszkodzone.


ZGŁASZANIE ZAPOTRZEBOWANIA SERWISOWEGO:


(Prosimy o przesłanie zgłoszenia serwisowego również o wysyłanie zdjęcia na poniższy adres e-mail tabliczki znamionowej urządzenia w celu sprawniejszego przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej)

  • wysłanie wiadomości na maila [email protected]
    w treści wiadomości proszę podać:
    1. Nr masch. (lub zdjęcie tabliczki znamionowej)
    2. Numer dowodu zakupu w naszej firmie i data zakup
    3. Dane kontaktowe:
    a) numer telefonu do osoby odpowiedzialnej za reklamację
    b) adres, pod którym znajduje się maszyna
    4. Opis problemu (zdjęcie lub film ukazujący problem)
    5. Obrabiany materiał
    6. Czas pracy maszyny/dzień
    7. Użyte materiały eksploatacyjne i data ostatniej ich wymiany (olej, paski, etc)
  • lub telefonicznie 25 740 2001 (wyb. 5)

Jeden z pracowników działu serwisu odezwie się do Państwa w najszybszym możliwym czasie.